Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12153/256
Tytuł: Diagnoza funkcjonalna rozwoju społeczno-emocjonalnego uczniów w wieku 9–13 lat
Autorzy: Domagała-Zyśk, Ewa
Knopik, Tomasz
Oszwa, Urszula
Słowa kluczowe: diagnoza funkcjonalna; środkowy wiek szkolny; specjalne potrzeby edukacyjne; TROS-KA
Data wydania: 2017
Wydawca: Ośrodek Rozwoju Edukacji
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12153/256
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Diagnoza_funkcjonalna EDZ, TK, UO.pdf1,27 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Ta pozycja jest udostępniana na licencji Creative Commons Creative Commons