Sprawozdania i raporty naukowe (WNS) : [16] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)Date accessionedLicense type
2021Statystyka Predictors of the subjective effectiveness of emergency remote teaching during the first phase of the Covid-19 pandemicDomagała-Zysk, Ewa; Knopik, Tomasz22-Oct-2021Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
May-2021The relationship between early maladaptive schemas, depression, anxiety and problematic video gaming among female and male gamers-27-Apr-2021Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2019Konferencja dla dyrektorów i nauczycieli województwa lubelskiego. Nowatorstwo, innowacje i eksperymenty pedagogiczne w świetle podstawy programowej i aktów prawnychBuk-Cegiełka, Marta; Borowska, Barbara9-Apr-2021Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2019Międzynarodowa konferencja naukowa. Polska pedagogika wczesnoszkolna: teoria – badania – profilaktyka. Wiodące kierunki i szkoły naukoweBorowska, Barbara; Buk-Cegiełka, Marta6-Apr-2021Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2018Szkoła wspólnotą wychowującą i kształcącą dla NiepodległejBorowska, Barbara; Buk-Cegiełka, Marta30-Mar-2021Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2018Ogólnopolski Konkurs na Biografię Ucznia – wzoru godnego naśladowaniaBorowska, Barbara; Buk-Cegiełka, Marta26-Mar-2021Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2016Seminarium wymiany doświadczeń. Integralna edukacja – wybrane zagadnienia. Rozwijanie wielostronnej aktywności dzieci w wieku wczesnoszkolnym i przedszkolnym w procesie twórczego kształcenia językowegoBorowska, Barbara; Buk-Cegiełka, Marta26-Mar-2021Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2021Dekonwersja i formowanie tożsamości u adolescentówPuchalska-Wasyl, Małgorzata; Łysiak, Małgorzata; Zarzycka, Beata25-Feb-2021Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Oct-2020The relationship between problematic Facebook use and early maladaptive schemas-23-Oct-2020Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2020Wewnętrzne dialogi, mądrość i perspektywa czasowaPuchalska-Wasyl, Małgorzata21-Sep-2020-
2020Wewnętrzne dialogi, dobrostan i autentycznośćPuchalska-Wasyl, Małgorzata6-Aug-2020-
9-Apr-2020Data: Relationship between problematic Facebook use, problematic video gaming, life satisfaction and dimensions of impulsivity trait among male and female gamersCudo, Andrzej; Wojatasiński, Marcin; Griffiths, Mark; Tużnik, Przemysław; Zabielska-Mendyk, Emilia14-Apr-2020Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska
17-Mar-2020TO STAY OR TO RETURN? THE DILEMMA FACED BY POLISH EMIGRANTS TO ENGLAND FOLLOWING BREXIT. EXPECTED REMIGRATION TO POLAND AND THE MOTIVATIONS BEHIND IT.Fel, Stanisław; Kozak, Jarosław; Wódka, Marek18-Mar-2020CC0 1.0 uniwersalna
2019Inner dialogical communication and pathological personality traitsŁysiak, Małgorzata11-Jan-2019-
10-Jan-2019Are internal dialogues in young adults influenced by mother-father incongruence in parental attitudes assessed retrospectively?Puchalska-Wasyl, Małgorzata; Jankowski, Tomasz10-Jan-2019-
1-Jan-2019Internal Dialogue as a Mediator in the Relationship Between Prayer and Well-BeingPuchalska-Wasyl, Małgorzata; Zarzycka, Beata9-Jan-2019Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 16 of 16