http://hdl.handle.net/20.500.12153/4038
Title: | Szkolna Ocena Funkcjonalna: Przebieg procesu w aspekcie oceny aktywności i uczestnictwa |
Authors: | Domagała-Zyśk, Ewa Mariańczyk, Katarzyna Chrzanowska, Iwona Czarnocka, Marzena Jachimczak, Beata Olempska-Wysocka, Magdalena Otrębski, Wojciech Papuda-Dolińska, Beata Pawlak, Karol Podgórska-Jachnik, Dorota |
Keywords: | ocena funkcjonalna; functional assessment; specjalne potrzeby edukacyjne; special educational needs; niepełnosprawność; disability; autyzm; autism; niesłyszący; deaf; uszkodzenie słuchu; hearing impairment; specyficzne zaburzenia uczenia się; specific learning diosorder; zaburzenia zachowania i emocji; behaviour and emotion disorder; zaburzenia języka; language disorder |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Wydawnictwo KUL |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12153/4038 |
Appears in Collections: | Książki/rozdziały (WNS) |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Szkolna_ocena_funkcjonalna.pdf | 2,89 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License