Laboratorium Design Thinking. Kurs design thinking dla nauczycieli akademickich nauk społecznych

Abstract
Celem podręcznika Laboratorium Design Thinking jest rozpowszechnienie stosowania design thinking jako metody dydaktycznej na zajęciach akademickich z zakresu nauk społecznych, dostarczenie wiedzy i wskazówek, jak w praktyce realizować takie zajęcia. Podręcznik pomaga rozwinąć umiejętności nauczycieli akademickich między innymi w zakresie: jak wybrać problem; jak zbudować zespoły, jak zapoznać studentów z metodą design thinking; jak oceniać efekty pracy studentów oraz jak przygotować salę dydaktyczną/laboratorium.
The Design Thinking Laboratory textbook aims to disseminate design thinking as a didactic method in academic classes in social sciences to provide knowledge and tips on carrying out such courses in practice. The handbook helps to develop the skills of academic teachers in the following areas: how to choose a problem; how to build teams, how to familiarize students with the design thinking method; how to evaluate the effects of students' work and how to prepare a classroom/laboratory.
Description
Wprowadzenie
Keywords
design thinking, burza mózgów, projektowanie, nauki społeczne, dydaktyka, kształcenie, brainstorming, projects, social sciences, didactics, teaching
Citation
ISBN
978-83-8288-030-4