Roczniki Nauk Społecznych, 2022, T. 50, nr 2: Komunikacja wartości. Wartość komunikacji : [8] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)Date accessionedLicense type
2022Janusz Mariański, Godność ludzka w narracji społecznej. Studium socjopedagogiczne, Lublin: Wydawnictwo KUL 2021, ss. 302Zduniak, Agnieszka2-Mar-2023Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2022Metamorphoses of General, Doctrinal and Practical Dimensions of Slovak Youth ReligiosityŠtefaňak, Ondrej2-Mar-2023Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2022Linguistic Discrimination Against the Roma in the Polish-Language Web 2.0 DiscourseSzewczyk, Marcin2-Mar-2023Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2022Wybrane zagadnienia etyczne dziennikarstwa interpretacyjnego na tle badań empirycznychJurga-Wosik, Ewa; Oleksiuk, Inga2-Mar-2023Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2022Technologia sztucznej inteligencji w dziennikarstwie a perspektywa deantropocentryzmu dziennikarzaGruchoła, Małgorzata2-Mar-2023Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2022Tematyka uchodźcza w reportażu radiowym w kontekście wojny w Ukrainie z 2022 rokuCzarnek-Wnuk, Paulina; Sygizman, Kinga2-Mar-2023Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2022Obraz – retoryka – wartości. Medialne relacje wojenneKampka, Agnieszka2-Mar-2023Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2022Twórczość streetartowa Timofeya Radyi jako komunikowanie wartości i wyraz protestuMojżyn, Norbert2-Mar-2023Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 8 of 8