Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12153/301
Tytuł: (Nie)obecna nauka. Strategie promocyjne polskich czasopism naukowych z zakresu nauk humanistycznych i społecznych
Autorzy: Siuda, Piotr (red.)
Słowa kluczowe: promocja nauki; humanistyka; naukometria; czasopisma naukowe; periodyki naukowe; komunikacja naukowa; wykaz czasopism punktowanych
Data wydania: 2016
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Instytutu Filozofii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza
Serie/Raporty: Biblioteka Komunikacji Społecznej;T. 4
Opis: Publikacja powstała w ramach projektu „Współczesna polska humanistyka wobec wyzwań naukometrii” finansowanego ze środków Narodowego Programu Rozwoju Humanistyki, numer decyzji 0057/NPHR3/H11/82/2014
URI: http://hdl.handle.net/10593/14820
http://hdl.handle.net/20.500.12153/301
ISBN: 978-83-7092-163-7
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (BU KUL)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Nieobecna_nauka.pdf892,11 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Ta pozycja jest udostępniana na licencji Creative Commons Creative Commons