Domagała-Zyśk, Ewa2020-10-192020-10-192020-09-28978-83-65172-55-6http://hdl.handle.net/20.500.12153/1376Redaktor: Ewa Domagała-Zyśk. Autorzy: Ewa Domagała-Zyśk, Paulina Lewandowska, Paulina Korach, Agnieszka Siedliska, Agata Kułaga, Katarzyna Śliż, Agnieszka Amilkiewicz-Marek, Beata Gulati, Marcelina Koncewicz, Julia ZyśkplUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/zdalne uczenie siezdalne nauczaniepandemianiepełnosprawność ruchowaterapiadysfunkcja słuchuszkołarodziceharcerstwoskautingprawo oświatoweniepełnosprawność intelektualnastudenci z niepełnosprawnościamispecjalne potrzeby edukacyjneZdalne uczenie sie i nauczanie a specjalne potrzeby edukacyjne. Z doświadczeń pandemii Covid-19info:eu-repo/semantics/book