Borowicz, Aleksandra2025-06-132025-06-132025Borowicz A., Technologie w rozwoju i edukacji dzieci w wieku szkolnym – nie zabraniać, ale jak stosować? [w:] Personalistyczne integralne wychowanie dzieci w wieku szkolnym, red. E. Domagała-Zyśk, Lublin 2025, s. 225-248.978-83-8288-194-3https://hdl.handle.net/20.500.12153/8714Rozdział jest próbą wskazania obszarów działań wychowawczych, w jakich zalecana jest dodatkowa wrażliwość pedagogiczna, która może skutecznie pomóc dziecku w procesie budowania umiejętności niezbędnych do interakcji ze światem techniki cyfrowej. Miłość rodzicielska, atmosfera bezpieczeństwa i wzajemnego zaufania, jest, ponad wszelką wątpliwość, najlepszym fundamentem w procesie wychowawczym, którego integralną częścią jest odkrywanie świata rzeczywistego i wirtualnego. Kolejna część tekstu poświęcona zostanie sugestiom dotyczącym konkretnych aspektów technicznych oraz edukacyjnych, które należy podjąć, by wspierać dzieci w codziennym poruszaniu się w świecie komunikacji elektronicznej.plCC0 1.0 Universalhttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/rozwójtechnostechnologiezagrożeniaintenetTechnologie w rozwoju i edukacji dzieci w wieku szkolnym – nie zabraniać, ale jak stosować?info:eu-repo/semantics/bookPart10.31743/kul.9788382881943