Mydłowska, Beata2023-03-102023-03-102022"Roczniki Pedagogiczne", 2022, Vol. 14(50), nr 2, s. 35-432080-850Xhttp://hdl.handle.net/20.500.12153/4687Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie trudności w pracy nauczycieli szkół średnich w czasie pandemii, którzy musieli przeorganizować sposób funkcjonowania i przenieść zajęcia do wirtualnych przestrzeni. Analizie zostały poddane publikowane w różnych źródłach wyniki badań oraz wyniki badań własnych.The aim of this article is to present the difficulties in the work of secondary school teachers during the pandemic, who had to reorganize the way they function and move their classes to virtual spaces. The research results published in various sources and the results of own research were analyzed.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/trudności w pracy nauczycielanauczanie on-linekompetencje cyfroweteacher’s work difficultiesonline teachinge-learningdigital competencesPraca nauczyciela szkoły średniej w czasie pandemiiWorking as a Secondary School Teacher During a Pandemicinfo:eu-repo/semantics/article10.18290/rped22142.4