Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12153/1686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMagier, Piotr-
dc.date.accessioned2021-05-11T08:20:31Z-
dc.date.available2021-05-11T08:20:31Z-
dc.date.issued2020-06-01-
dc.identifier.citationhttps://czasopisma.uksw.edu.pl/index.php/fp/article/view/6486/6057pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12153/1686-
dc.description.abstractArtykuł ma charakter wprowadzający, elementarny. Jego celem jest problemowa analiza wybranych aspektów dorobku pedagogiki w zakresie badań metaprzedmiotowych. Poruszone w nim zostały zagadnienia dotyczące genezy badań metaprzedmiotowych, ich definiowania, typologizacji, funkcji oraz krytyki.pl
dc.description.abstractThe article is introductory, elementary. Its purpose is problem analysis of selected aspects of the achievements of pedagogy in the field of meta-subject research. It addresses issues related to the genesis of meta-subject research, its definition, typologization, function and criticism.pl
dc.language.isoenpl
dc.publisherForum Pedagogiczne, 2020, T. 10/1, s. 227-237.pl
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectbadania metaprzedmiotowe, pedagogika, geneza badań metaprzedmiotowych, typy badań metaprzedmiotowych, funkcje badań metaprzedmiotowychpl
dc.subjectmeta-subject research, pedagogy, genesis of meta-subject research, types of meta-subject research, functions of meta-subject researchpl
dc.titleMeta-subject research in Polish pedagogy. Introduction to the subject matterpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.identifier.doi10.216997/fp.2020.1.17-
Appears in Collections:Artykuły naukowe (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Magier_Meta-subject_research_in_Polish_pedagogy2.pdf266,98 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons