Showing results 1 to 20 of 61
next >
Issue Date | Title | Author(s) | Date accessioned | License type |
12-Jul-2021 | Attitudes of Different Age Groups Toward People With Intellectual Disability During the COVID-19 Pandemic | Domagała-Zyśk, Ewa | 19-Jan-2022 | Attribution 4.0 International (CC-BY 4.0) |
2022 | Attitudes Toward Inclusion Among Polish Primary School Teachers: A Strategic Factor in Implementing Inclusive Education | Domagała-Zyśk, Ewa; Knopik, Tomasz | 16-Jan-2023 | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska |
2015 | Beliefs about learning English as a foreign language - experience of deaf and hard of hearing Polish adolescents | Domagała-Zyśk, Ewa | 4-Mar-2019 | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska |
2017 | Christian Context of Disability and Special Education Nowadays | Domagała-Zyśk, Ewa | 21-Jun-2022 | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska |
2014 | Developing language competence of people with hearing and speech disorders | Domagała-Zyśk, Ewa | 10-May-2021 | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska |
2019 | Diagnoza funkcjonalna jako standard pomocy psychologiczno-pedagogicznej – od założeń teoretycznych do praktyki diagnostyczno-terapeutycznej | Knopik, Tomasz; Oszwa, Urszula; Domagała-Zyśk, Ewa | 13-Jun-2022 | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska |
2017 | Diagnoza funkcjonalna rozwoju społeczno-emocjonalnego uczniów w wieku 9–13 lat | Domagała-Zyśk, Ewa; Knopik, Tomasz; Oszwa, Urszula | 24-May-2018 | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska |
2017 | Diagnoza kompetencji emocjonalno-społecznych uczniów zdolnych w środkowym wieku szkolnym z wykorzystaniem baterii TROS-KA - doniesienie z badań | Knopik, Tomasz; Oszwa, Urszula; Domagała-Zyśk, Ewa | 21-Jun-2022 | - |
2018 | Dostosowanie lekcji języka angielskiego jako obcego do potrzeb uczniów z dysfunkcją słuchu w nauczaniu wczesnoszkolnym | Domagała-Zyśk, Ewa | 4-Mar-2019 | - |
2018 | Dostosowanie podstawy programowej w zakresie języka obcego do potrzeb uczniów z dysfunkcją słuchu | Domagała-Zyśk, Ewa | 4-Mar-2019 | - |
2019 | Emotional and Social Competences in Students with Mild Intellectual Disability – Research Using TROS-KA Battery | Domagała-Zyśk, Ewa; Knopik, Tomasz | 13-Jun-2022 | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska |
2021 | Employability of University Students: Introduction of the Concept and the Psychometric Properties of the Polish Self-Perceived Employability Scale | Domagała-Zyśk, Ewa; Mamcarz, Piotr; Martynowska, Klaudia; Fudali-Czyż, Agnieszka; Rothwell, Andrew | 19-Jan-2022 | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska |
2016 | English as a foreign language for deaf and hard of hearing persons - challenges and strategies | Domagała-Zyśk, Ewa; Kontra, Edit | 4-Apr-2022 | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska |
2013 | English as a foreign language for the deaf and hard of hearing persons in Europe | Domagała-Zyśk, Ewa | 20-Apr-2021 | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska |
30-Mar-2021 | Fonogesty - meotda i jej zastosowanie | Domagała-Zyśk, Ewa; Borowicz, Aleksandra; Kołodziejczyk, Renata; Krakowiak, Kazimiera | 1-Jun-2021 | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska |
2020 | Functional Diagnosis as a Strategy for Implementing Inclusive Education in Poland | Domagała-Zyśk, Ewa; Knopik, Tomasz | 13-Jun-2022 | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska |
2016 | Głębokie i powierzchniowe strategie uczenia się języka obcego studentów niesłyszących i słabosłyszących | Domagała-Zyśk, Ewa | 7-Jun-2022 | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska |
2015 | Inspiracje Jeana Vaniera dla budowania rodziny jako wspólnoty | Domagała-Zyśk, Ewa | 4-Mar-2019 | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska |
2018 | Integral Development of Students with Special Educational Needs in Inclusive Education from a Personalisttic Perspective | Domagała-Zyśk, Ewa | 18-Apr-2019 | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska |
2012 | Jestem dorosły - chcę pracować. Program wspierający młodzież z niepełnosprawnością umysłową w procesie przejścia z edukacji na rynek pracy | Otrębski, Wojciech; Wiącek, Grzegorz; Domagała-Zyśk, Ewa; Sidor-Piekarska, Bożena | 16-Apr-2021 | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska |