Browsing by Author Domagała-Zyśk, Ewa

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 54  next >
Issue DateTitleAuthor(s)Date accessionedLicense type
12-Jul-2021Attitudes of Different Age Groups Toward People With Intellectual Disability During the COVID-19 PandemicDomagała-Zyśk, Ewa19-Jan-2022Attribution 4.0 International (CC-BY 4.0)
2015Beliefs about learning English as a foreign language - experience of deaf and hard of hearing Polish adolescentsDomagała-Zyśk, Ewa4-Mar-2019Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2017Christian Context of Disability and Special Education NowadaysDomagała-Zyśk, Ewa21-Jun-2022Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2014Developing language competence of people with hearing and speech disordersDomagała-Zyśk, Ewa10-May-2021Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2019Diagnoza funkcjonalna jako standard pomocy psychologiczno-pedagogicznej – od założeń teoretycznych do praktyki diagnostyczno-terapeutycznejKnopik, Tomasz; Oszwa, Urszula; Domagała-Zyśk, Ewa13-Jun-2022Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2017Diagnoza funkcjonalna rozwoju społeczno-emocjonalnego uczniów w wieku 9–13 latDomagała-Zyśk, Ewa; Knopik, Tomasz; Oszwa, Urszula24-May-2018Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2017Diagnoza kompetencji emocjonalno-społecznych uczniów zdolnych w środkowym wieku szkolnym z wykorzystaniem baterii TROS-KA - doniesienie z badańKnopik, Tomasz; Oszwa, Urszula; Domagała-Zyśk, Ewa21-Jun-2022-
2018Dostosowanie lekcji języka angielskiego jako obcego do potrzeb uczniów z dysfunkcją słuchu w nauczaniu wczesnoszkolnymDomagała-Zyśk, Ewa4-Mar-2019-
2018Dostosowanie podstawy programowej w zakresie języka obcego do potrzeb uczniów z dysfunkcją słuchuDomagała-Zyśk, Ewa4-Mar-2019-
2019Emotional and Social Competences in Students with Mild Intellectual Disability – Research Using TROS-KA BatteryDomagała-Zyśk, Ewa; Knopik, Tomasz13-Jun-2022Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2021Employability of University Students: Introduction of the Concept and the Psychometric Properties of the Polish Self-Perceived Employability ScaleDomagała-Zyśk, Ewa; Mamcarz, Piotr; Martynowska, Klaudia; Fudali-Czyż, Agnieszka; Rothwell, Andrew19-Jan-2022Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2016English as a foreign language for deaf and hard of hearing persons - challenges and strategiesDomagała-Zyśk, Ewa; Kontra, Edit4-Apr-2022Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
2013English as a foreign language for the deaf and hard of hearing persons in EuropeDomagała-Zyśk, Ewa20-Apr-2021Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
30-Mar-2021Fonogesty - meotda i jej zastosowanieDomagała-Zyśk, Ewa; Borowicz, Aleksandra; Kołodziejczyk, Renata; Krakowiak, Kazimiera1-Jun-2021Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2020Functional Diagnosis as a Strategy for Implementing Inclusive Education in PolandDomagała-Zyśk, Ewa; Knopik, Tomasz13-Jun-2022Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2016Głębokie i powierzchniowe strategie uczenia się języka obcego studentów niesłyszących i słabosłyszącychDomagała-Zyśk, Ewa7-Jun-2022Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2015Inspiracje Jeana Vaniera dla budowania rodziny jako wspólnotyDomagała-Zyśk, Ewa4-Mar-2019Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2018Integral Development of Students with Special Educational Needs in Inclusive Education from a Personalisttic PerspectiveDomagała-Zyśk, Ewa18-Apr-2019Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2012Jestem dorosły - chcę pracować. Program wspierający młodzież z niepełnosprawnością umysłową w procesie przejścia z edukacji na rynek pracyOtrębski, Wojciech; Wiącek, Grzegorz; Domagała-Zyśk, Ewa; Sidor-Piekarska, Bożena16-Apr-2021Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2015Kompetencje w zakresie języka angielskiego studentów niesłyszących i słabosłyszących w opinii ich lektorówDomagała-Zyśk, Ewa2-Jun-2022Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska