Browsing by Author Domagała-Zyśk, Ewa

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)Date accessionedLicense type
2015Beliefs about learning English as a foreign language - experience of deaf and hard of hearing Polish adolescentsDomagała-Zyśk, Ewa4-Mar-2019Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2017Diagnoza funkcjonalna rozwoju społeczno-emocjonalnego uczniów w wieku 9–13 latDomagała-Zyśk, Ewa; Knopik, Tomasz; Oszwa, Urszula24-May-2018Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2018Dostosowanie lekcji języka angielskiego jako obcego do potrzeb uczniów z dysfunkcją słuchu w nauczaniu wczesnoszkolnymDomagała-Zyśk, Ewa4-Mar-2019-
2018Dostosowanie podstawy programowej w zakresie języka obcego do potrzeb uczniów z dysfunkcją słuchuDomagała-Zyśk, Ewa4-Mar-2019-
2018Integral Development of Students with Special Educational Needs in Inclusive Education from a Personalisttic PerspectiveDomagała-Zyśk, Ewa18-Apr-2019Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2015Ispiracje Jeana Vaniera dla budowania rodziny jako wspólnotyDomagała-Zyśk, Ewa4-Mar-2019Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2009Metoda fonogestów w Stanach Zjednoczonych i w Polsce. Wspomaganie rozwoju językowego dzieci i młodzieży z uszkodzonym słuchemDomagała-Zyśk, Ewa8-May-2019Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2017Notatki jako forma wsparcia edukacji studentów i uczniów niesłyszących i słabosłyszącychDomagała-Zyśk, Ewa4-Mar-2019-
2015Relacje społeczne osób niesłyszących i słabosłyszących w środowisku pracyDomagała-Zyśk, Ewa4-Mar-2019-
2014Surdoglottodydaktyka. Lekcje i zajęcia językowe dla uczniów niesłyszących i słabosłyszącychDomagała-Zyśk, Ewa8-May-2019-
2018Talent do uczenia się języka obcego i dysfunkcja słuchu - czy da się to pogodzić?Domagała-Zyśk, Ewa4-Mar-2019-
2013Wielojęzyczni. Studenci niesłyszący i słabosłyszący w procesie uczenia się i nauczania języków obcychDomagała-Zyśk, Ewa24-May-2018Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
2017Zapisywanie symultaniczne - adekwatna forma wspierania edukacji, pracy oraz udziału w życiu społecznym i kulturalnym osób niesłyszących i słabosłyszącychDomagała-Zyśk, Ewa4-Mar-2019-
2017Zasoby odpornościowe uczniów w środkowym wieku szkolnym a ryzyko niedostosowania społecznegoOszwa, Urszula; Domagała-Zyśk, Ewa; Knopik, Tomasz4-Mar-2019-