IBM SPSS Raport WWW - Wynik2 Zawartość
Poprzedni
Następny
Pomoc
|
|
Kontrolki wyłączone przez system
|
FREQUENCIES VARIABLES=Płeć Wiekproszęwpisaćliczbę Stażpracywzawodzienauczycielaproszęwpisaćliczbę
Miejscepracy Nauczanyprzedmiotprzedmiotyjeślidotyczynp.matematykabiologiaUWA
Stopieńawansuzawodowego Miejscelokalizacjiprzedszkolaszkoły
Nauczycielewmojejplacówcedysponująsprzętemkomputerowymumożli
Mojaplacówkastosowałajużwcześniejprzedograniczeniemdziałani Zaangażwoanierodziców
Mogęliczyćnawsparciedyrekcjiplacówkiwzakresierealizacjizdalne Wsparciekolegów
Moiuczniowiedysponująsprzętemkomputerowymniezbędnymdorealizac
UważamżeMENskuteczniewspieranauczycieliwzakresiezdalnegonaucza
Dysponujęwłasnymsprzętemkomputerowymniezbędnymdoprowadzeniaz
Zdalnenauczaniepozwalaminapełnąrealizacjępodstawyprogramowej
Wiemwjakisposóbzdalnieoceniaćosiągnięciauczniów
Czujężemamdobrykontaktzeswoimiuczniamipodczaszdalnegonauczania
Wmojejplacówcesąjasnewytycznewzakresierealizacjizdalnegonaucza
Czujężemoiuczniowiesązadowolenizprowadzonegoprzezemniezdalneg
@.Przesłaniemateriałówdouzupełnieniaprzezuczniównp.kartypra
@.Poleceniadowykonaniaprzesłanezapomocądziennikaelektroniczneg
Połączeniatelefonicznezuczniamirodzicami Skypelubinnykomunikator @.Sprawdziantestquizonline
Przesyłanielinkówdomateriałów Webinarlekcjainteraktywnazakładającabieżącyudziałonlineuczn
Profesjonalneplatformydoelearningu Czaspracy zdalnenauczaniedf1 df2 df3 df4 df5 df6 df7 df8 df9
df10 Poniżejprzedstawionokilkastwierdzeńodnoszącychsiędoróżnych
Poniżejprzedstawionokilkastwierdzeńodnoszącychsiędoróżny_A
Poniżejprzedstawionokilkastwierdzeńodnoszącychsiędoróżny_B
Poniżejprzedstawionokilkastwierdzeńodnoszącychsiędoróżny_C
Poniżejprzedstawionokilkastwierdzeńodnoszącychsiędoróżny_D
Poniżejprzedstawionokilkastwierdzeńodnoszącychsiędoróżny_E
Poniżejprzedstawionokilkastwierdzeńodnoszącychsiędoróżny_F
Poniżejprzedstawionokilkastwierdzeńodnoszącychsiędoróżny_G
Poniżejprzedstawionokilkastwierdzeńodnoszącychsiędoróżny_H
Poniżejprzedstawionokilkastwierdzeńodnoszącychsiędoróżny_I Efektywność1
JakiesąTwojedodatkoweuwagirefleksjerekomendacjedotyczącezdalne kompetencjeINFORM
Dysponujębaząźródełonlinetypumateriałydydaktyczneaplikacje
Czypodczaszdalnegonauczaniakorzystaszzszerokopasmowegointernetu
Jakiezaletydostrzegaszwzdalnymnauczaniu Jakiewadyitrudnościdostrzegaszwzdalnymnauczaniu STRES
Skutecznośćkształcenia Skutecznośćwychowywania GSES DF skutecznośćRAZEM
/STATISTICS=MEAN MEDIAN
/ORDER=ANALYSIS.
[ZbiórDanych1] C:\Users\OZP_TK\Desktop\artykuły 2020\bazaEWADZ.sav
Co najmniej jedna wartość zmiennej Jakie są Twoje dodatkowe uwagi, refleksje, rekomendacje dotyczące zdalnego nauczania? zawierała niedrukowalny znak. Każdy taki znak został zastąpiony spacją. Jednak sam plik danych nie został zmodyfikowany. |
Co najmniej jedna wartość zmiennej Jakie wady i trudności dostrzegasz w zdalnym nauczaniu? zawierała niedrukowalny znak. Każdy taki znak został zastąpiony spacją. Jednak sam plik danych nie został zmodyfikowany. |
Płeć | Wiek (proszę wpisać liczbę) | Staż pracy w zawodzie nauczyciela (proszę wpisać liczbę) | Miejsce pracy | Nauczany przedmiot/przedmioty (jeśli dotyczy, np. matematyka, biologia; UWAGA: w przypadku nauczycieli specjalistów proszę o wpisanie stanowiska, np. psycholog/logopeda/pedagog) | Stopień awansu zawodowego | Miejsce lokalizacji przedszkola/szkoły | [Nauczyciele w mojej placówce dysponują sprzętem komputerowym umożliwiającym im prowadzenie zdalnego nauczania.] | [Moja placówka stosowała już wcześniej (przed ograniczeniem działania placówek z powodu epidemii) elementy e-learningu.] | ZaangażowanieRodziców | [Mogę liczyć na wsparcie dyrekcji placówki w zakresie realizacji zdalnego nauczania.] | [Wsparciekolegów] | [Moi uczniowie dysponują sprzętem komputerowym niezbędnym do realizacji zdalnego nauczania.] | [Uważam, że MEN skutecznie wspiera nauczycieli w zakresie zdalnego nauczania.] | [Dysponuję własnym sprzętem komputerowym niezbędnym do prowadzenia zdalnego nauczania.] | [Zdalne nauczanie pozwala mi na pełną realizację podstawy programowej.] | [Wiem, w jaki sposób zdalnie oceniać osiągnięcia uczniów.] | [Czuję, że mam dobry kontakt ze swoimi uczniami podczas zdalnego nauczania.] | [W mojej placówce są jasne wytyczne w zakresie realizacji zdalnego nauczania.] | [Czuję, że moi uczniowie są zadowoleni z prowadzonego przeze mnie zdalnego nauczania.] | . [Przesłanie materiałów do uzupełnienia przez uczniów (np. karty pracy)] | . [Polecenia do wykonania przesłane za pomocą dziennika elektronicznego] | [Połączenia telefoniczne z uczniami/rodzicami] | [Skype lub inny komunikator] | . [Sprawdzian/test/quiz on-line] | [Przesyłanie linków do materiałów] | [Webinar/lekcja interaktywna zakładająca bieżący udział on-line uczniów] | [Profesjonalne platformy do e'learningu] | Ile czasu dziennie poświęcasz na wszystkie czynności związane ze zdalnym nauczaniem? | Poniżej znajdziesz określenia sformułowane przeciwstawnie, np. bliskie – dalekie, dobre – złe. Twoim zadaniem jest postawienie krzyżyka w miejscu, które najlepiej określa, jak kojarzy Ci się pojęcie ZDALNE NAUCZANIE z daną cechą, np. czy bliżej określenia „dobre”, czy „złe”.Pamiętaj: w każdym wersie możesz postawić tylko jeden krzyżyk – bliżej tego określenia, które według Ciebie lepiej określa ZDALNE NAUCZANIE.Liczą się Twoje pierwsze wrażenia, bezpośrednie odczucia. | ZDALNE NAUCZANIE | ZDALNE NAUCZANIE | ZDALNE NAUCZANIE | ZDALNE NAUCZANIE | ZDALNE NAUCZANIE | ZDALNE NAUCZANIE | ZDALNE NAUCZANIE | ZDALNE NAUCZANIE | ZDALNE NAUCZANIE | Poniżej przedstawiono kilka stwierdzeń odnoszących się do różnych cech osobistych. Po przeczytaniu każdego stwierdzenia należy zdecydować, czy w stosunku do siebie są one prawidłowe czy fałszywe. Poszczególne punkty skali oznaczają: 1 - NIE, 2 - RACZEJ NIE, 3 - RACZEJ TAK, 4 - TAK [Zawsze jestem w stanie rozwiązać trudne problemy, jeśli tylko wystarczająco się staram.] | Poniżej przedstawiono kilka stwierdzeń odnoszących się do różnych cech osobistych. Po przeczytaniu każdego stwierdzenia należy zdecydować, czy w stosunku do siebie są one prawidłowe czy fałszywe. Poszczególne punkty skali oznaczają: 1 - NIE, 2 - RACZEJ NIE, 3 - RACZEJ TAK, 4 - TAK [Jeśli ktoś mi się sprzeciwia, mam sposoby, aby osiągnąć to, co chcę.] | Poniżej przedstawiono kilka stwierdzeń odnoszących się do różnych cech osobistych. Po przeczytaniu każdego stwierdzenia należy zdecydować, czy w stosunku do siebie są one prawidłowe czy fałszywe. Poszczególne punkty skali oznaczają: 1 - NIE, 2 - RACZEJ NIE, 3 - RACZEJ TAK, 4 - TAK [Łatwo jest mi trzymać się swoich celów i je osiągać.] | Poniżej przedstawiono kilka stwierdzeń odnoszących się do różnych cech osobistych. Po przeczytaniu każdego stwierdzenia należy zdecydować, czy w stosunku do siebie są one prawidłowe czy fałszywe. Poszczególne punkty skali oznaczają: 1 - NIE, 2 - RACZEJ NIE, 3 - RACZEJ TAK, 4 - TAK [Jestem przekonana/y, że skutecznie poradziłabym/łbym sobie z niespodziewanymi wydarzeniami.] | Poniżej przedstawiono kilka stwierdzeń odnoszących się do różnych cech osobistych. Po przeczytaniu każdego stwierdzenia należy zdecydować, czy w stosunku do siebie są one prawidłowe czy fałszywe. Poszczególne punkty skali oznaczają: 1 - NIE, 2 - RACZEJ NIE, 3 - RACZEJ TAK, 4 - TAK [Dzięki swojej pomysłowości potrafię dać sobie radę w nieoczekiwanych sytuacjach.] | Poniżej przedstawiono kilka stwierdzeń odnoszących się do różnych cech osobistych. Po przeczytaniu każdego stwierdzenia należy zdecydować, czy w stosunku do siebie są one prawidłowe czy fałszywe. Poszczególne punkty skali oznaczają: 1 - NIE, 2 - RACZEJ NIE, 3 - RACZEJ TAK, 4 - TAK [Potrafię rozwiązać większość problemów, jeśli włożę w to odpowiednio dużo wysiłku.] | Poniżej przedstawiono kilka stwierdzeń odnoszących się do różnych cech osobistych. Po przeczytaniu każdego stwierdzenia należy zdecydować, czy w stosunku do siebie są one prawidłowe czy fałszywe. Poszczególne punkty skali oznaczają: 1 - NIE, 2 - RACZEJ NIE, 3 - RACZEJ TAK, 4 - TAK [Potrafię zachować spokój w obliczu trudności, gdyż mogę polegać na swoich umiejętnościach radzenia sobie.] | Poniżej przedstawiono kilka stwierdzeń odnoszących się do różnych cech osobistych. Po przeczytaniu każdego stwierdzenia należy zdecydować, czy w stosunku do siebie są one prawidłowe czy fałszywe. Poszczególne punkty skali oznaczają: 1 - NIE, 2 - RACZEJ NIE, 3 - RACZEJ TAK, 4 - TAK [Gdy zmagam się z jakimś problemem, zwykle znajduję kilka rozwiązań.] | Poniżej przedstawiono kilka stwierdzeń odnoszących się do różnych cech osobistych. Po przeczytaniu każdego stwierdzenia należy zdecydować, czy w stosunku do siebie są one prawidłowe czy fałszywe. Poszczególne punkty skali oznaczają: 1 - NIE, 2 - RACZEJ NIE, 3 - RACZEJ TAK, 4 - TAK [Gdy jestem w kłopotliwej sytuacji, na ogół wiem, co robić.] | Poniżej przedstawiono kilka stwierdzeń odnoszących się do różnych cech osobistych. Po przeczytaniu każdego stwierdzenia należy zdecydować, czy w stosunku do siebie są one prawidłowe czy fałszywe. Poszczególne punkty skali oznaczają: 1 - NIE, 2 - RACZEJ NIE, 3 - RACZEJ TAK, 4 - TAK [Niezależnie od tego, co mnie spotyka, potrafię sobie z tym poradzić.] | Efektywność1 | Jakie są Twoje dodatkowe uwagi, refleksje, rekomendacje dotyczące zdalnego nauczania? | Jak oceniasz swoje kompetencje w zakresie TiK (technologie informacyjno-komunikacyjne)? | [Dysponuję bazą źródeł on-line (typu: materiały dydaktyczne, aplikacje, filmy), które mogę wykorzystać podczas zdalnego nauczania.] | Czy podczas zdalnego nauczania korzystasz z szerokopasmowego internetu? | Jakie zalety dostrzegasz w zdalnym nauczaniu? | Jakie wady i trudności dostrzegasz w zdalnym nauczaniu? | STRES | Skuteczność kształcenia | Skuteczność wychowywania | GSES | DF | skutecznośćRAZEM | ||
N | Ważne | 154 | 154 | 154 | 154 | 154 | 154 | 154 | 154 | 154 | 154 | 154 | 154 | 154 | 154 | 154 | 154 | 154 | 154 | 154 | 154 | 109 | 109 | 109 | 109 | 109 | 109 | 109 | 109 | 156 | 109 | 109 | 109 | 109 | 109 | 109 | 109 | 109 | 109 | 109 | 108 | 109 | 109 | 109 | 109 | 109 | 109 | 109 | 109 | 109 | 155 | 159 | 159 | 108 | 109 | 159 | 159 | 159 | 159 | 159 | 159 | 153 | 159 |
Braki danych | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 3 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 51 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 4 | 0 | 0 | 51 | 50 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 0 | |
Średnia | 1.18 | 43.46 | 16.94 | 2.98 | 3.95 | 3.10 | 2.69 | 3.05 | 1.58 | 3.16 | 2.92 | 2.54 | 2.79 | 1.53 | 3.73 | 2.81 | 2.30 | 2.81 | 2.66 | 3.04 | 2.38 | 1.92 | 1.82 | 2.63 | 1.92 | 2.90 | 2.41 | 2.42 | 5.915 | 4.05 | 4.24 | 4.41 | 4.15 | 4.50 | 4.17 | 4.27 | 3.95 | 4.69 | 5.20 | 3.35 | 2.73 | 3.13 | 3.06 | 3.39 | 3.43 | 3.08 | 3.18 | 3.01 | 2.93 | 72.51 | 3.46 | 3.29 | 1.26 | 3.31 | 2.87 | 2.60 | 32.4403 | 44.7778 | 5.7610 | ||||
Mediana | 1.00 | 45.00 | 15.50 | 3.00 | 4.00 | 3.00 | 3.00 | 3.00 | 1.00 | 3.00 | 3.00 | 3.00 | 3.00 | 1.00 | 4.00 | 3.00 | 2.00 | 3.00 | 3.00 | 3.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 3.00 | 2.00 | 2.00 | 5.500 | 4.00 | 4.00 | 5.00 | 4.00 | 5.00 | 4.00 | 4.00 | 4.00 | 5.00 | 5.00 | 3.00 | 3.00 | 3.00 | 3.00 | 3.00 | 3.00 | 3.00 | 3.00 | 3.00 | 3.00 | 80.00 | 4.00 | 3.00 | 1.00 | 3.00 | 3.00 | 2.00 | 32.0000 | 45.0000 | 6.0000 | ||||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | kobieta | 127 | 79.9 | 82.5 | 82.5 |
mężczyzna | 27 | 17.0 | 17.5 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | 23 | 1 | .6 | .6 | .6 |
25 | 4 | 2.5 | 2.6 | 3.2 | |
27 | 1 | .6 | .6 | 3.9 | |
29 | 9 | 5.7 | 5.8 | 9.7 | |
30 | 3 | 1.9 | 1.9 | 11.7 | |
32 | 8 | 5.0 | 5.2 | 16.9 | |
33 | 3 | 1.9 | 1.9 | 18.8 | |
34 | 8 | 5.0 | 5.2 | 24.0 | |
35 | 6 | 3.8 | 3.9 | 27.9 | |
36 | 4 | 2.5 | 2.6 | 30.5 | |
37 | 2 | 1.3 | 1.3 | 31.8 | |
39 | 4 | 2.5 | 2.6 | 34.4 | |
40 | 6 | 3.8 | 3.9 | 38.3 | |
41 | 8 | 5.0 | 5.2 | 43.5 | |
42 | 4 | 2.5 | 2.6 | 46.1 | |
43 | 1 | .6 | .6 | 46.8 | |
44 | 4 | 2.5 | 2.6 | 49.4 | |
45 | 12 | 7.5 | 7.8 | 57.1 | |
46 | 4 | 2.5 | 2.6 | 59.7 | |
47 | 6 | 3.8 | 3.9 | 63.6 | |
48 | 1 | .6 | .6 | 64.3 | |
49 | 2 | 1.3 | 1.3 | 65.6 | |
50 | 11 | 6.9 | 7.1 | 72.7 | |
51 | 6 | 3.8 | 3.9 | 76.6 | |
52 | 3 | 1.9 | 1.9 | 78.6 | |
53 | 2 | 1.3 | 1.3 | 79.9 | |
54 | 6 | 3.8 | 3.9 | 83.8 | |
55 | 3 | 1.9 | 1.9 | 85.7 | |
56 | 6 | 3.8 | 3.9 | 89.6 | |
57 | 9 | 5.7 | 5.8 | 95.5 | |
58 | 2 | 1.3 | 1.3 | 96.8 | |
59 | 3 | 1.9 | 1.9 | 98.7 | |
62 | 1 | .6 | .6 | 99.4 | |
63 | 1 | .6 | .6 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | 1 | 5 | 3.1 | 3.2 | 3.2 |
2 | 9 | 5.7 | 5.8 | 9.1 | |
3 | 4 | 2.5 | 2.6 | 11.7 | |
4 | 2 | 1.3 | 1.3 | 13.0 | |
5 | 10 | 6.3 | 6.5 | 19.5 | |
6 | 4 | 2.5 | 2.6 | 22.1 | |
8 | 3 | 1.9 | 1.9 | 24.0 | |
9 | 1 | .6 | .6 | 24.7 | |
10 | 7 | 4.4 | 4.5 | 29.2 | |
11 | 2 | 1.3 | 1.3 | 30.5 | |
12 | 18 | 11.3 | 11.7 | 42.2 | |
13 | 4 | 2.5 | 2.6 | 44.8 | |
14 | 2 | 1.3 | 1.3 | 46.1 | |
15 | 6 | 3.8 | 3.9 | 50.0 | |
16 | 5 | 3.1 | 3.2 | 53.2 | |
17 | 1 | .6 | .6 | 53.9 | |
18 | 1 | .6 | .6 | 54.5 | |
19 | 3 | 1.9 | 1.9 | 56.5 | |
20 | 8 | 5.0 | 5.2 | 61.7 | |
21 | 12 | 7.5 | 7.8 | 69.5 | |
22 | 3 | 1.9 | 1.9 | 71.4 | |
23 | 6 | 3.8 | 3.9 | 75.3 | |
25 | 7 | 4.4 | 4.5 | 79.9 | |
26 | 2 | 1.3 | 1.3 | 81.2 | |
27 | 2 | 1.3 | 1.3 | 82.5 | |
28 | 1 | .6 | .6 | 83.1 | |
30 | 3 | 1.9 | 1.9 | 85.1 | |
31 | 3 | 1.9 | 1.9 | 87.0 | |
32 | 2 | 1.3 | 1.3 | 88.3 | |
33 | 5 | 3.1 | 3.2 | 91.6 | |
34 | 2 | 1.3 | 1.3 | 92.9 | |
35 | 2 | 1.3 | 1.3 | 94.2 | |
36 | 7 | 4.4 | 4.5 | 98.7 | |
40 | 1 | .6 | .6 | 99.4 | |
42 | 1 | .6 | .6 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | SP (1-3) | 41 | 25.8 | 26.6 | 26.6 |
SP (4-8) | 76 | 47.8 | 49.4 | 76.0 | |
szkoła ponadpodst. | 36 | 22.6 | 23.4 | 99.4 | |
5 | 1 | .6 | .6 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | eduk.wczesnoszk. | 36 | 22.6 | 23.4 | 23.4 |
j.pol. | 18 | 11.3 | 11.7 | 35.1 | |
języki obce | 33 | 20.8 | 21.4 | 56.5 | |
matem. | 51 | 32.1 | 33.1 | 89.6 | |
specjl. | 16 | 10.1 | 10.4 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | stażysta | 13 | 8.2 | 8.4 | 8.4 |
kontraktowy | 30 | 18.9 | 19.5 | 27.9 | |
mianowany | 39 | 24.5 | 25.3 | 53.2 | |
dyplom. | 72 | 45.3 | 46.8 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | wieś | 34 | 21.4 | 22.1 | 22.1 |
miasto do 20 tys. | 29 | 18.2 | 18.8 | 40.9 | |
miasto 20-100 tys. | 41 | 25.8 | 26.6 | 67.5 | |
miasto powyżej 100 tys. | 50 | 31.4 | 32.5 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | 1 | 10 | 6.3 | 6.5 | 6.5 |
2 | 23 | 14.5 | 14.9 | 21.4 | |
3 | 71 | 44.7 | 46.1 | 67.5 | |
4 | 50 | 31.4 | 32.5 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | 1 | 101 | 63.5 | 65.6 | 65.6 |
2 | 27 | 17.0 | 17.5 | 83.1 | |
3 | 16 | 10.1 | 10.4 | 93.5 | |
4 | 10 | 6.3 | 6.5 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | 1 | 8 | 5.0 | 5.2 | 5.2 |
2 | 33 | 20.8 | 21.4 | 26.6 | |
3 | 40 | 25.2 | 26.0 | 52.6 | |
4 | 73 | 45.9 | 47.4 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | 1 | 14 | 8.8 | 9.1 | 9.1 |
2 | 30 | 18.9 | 19.5 | 28.6 | |
3 | 64 | 40.3 | 41.6 | 70.1 | |
4 | 46 | 28.9 | 29.9 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | 1 | 26 | 16.4 | 16.9 | 16.9 |
2 | 44 | 27.7 | 28.6 | 45.5 | |
3 | 59 | 37.1 | 38.3 | 83.8 | |
4 | 25 | 15.7 | 16.2 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | 1 | 3 | 1.9 | 1.9 | 1.9 |
2 | 53 | 33.3 | 34.4 | 36.4 | |
3 | 72 | 45.3 | 46.8 | 83.1 | |
4 | 26 | 16.4 | 16.9 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | 1 | 91 | 57.2 | 59.1 | 59.1 |
2 | 48 | 30.2 | 31.2 | 90.3 | |
3 | 12 | 7.5 | 7.8 | 98.1 | |
4 | 3 | 1.9 | 1.9 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | 1 | 5 | 3.1 | 3.2 | 3.2 |
2 | 6 | 3.8 | 3.9 | 7.1 | |
3 | 14 | 8.8 | 9.1 | 16.2 | |
4 | 129 | 81.1 | 83.8 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | 1 | 7 | 4.4 | 4.5 | 4.5 |
2 | 46 | 28.9 | 29.9 | 34.4 | |
3 | 70 | 44.0 | 45.5 | 79.9 | |
4 | 31 | 19.5 | 20.1 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | 1 | 47 | 29.6 | 30.5 | 30.5 |
2 | 43 | 27.0 | 27.9 | 58.4 | |
3 | 35 | 22.0 | 22.7 | 81.2 | |
4 | 29 | 18.2 | 18.8 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | 1 | 12 | 7.5 | 7.8 | 7.8 |
2 | 39 | 24.5 | 25.3 | 33.1 | |
3 | 69 | 43.4 | 44.8 | 77.9 | |
4 | 34 | 21.4 | 22.1 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | 1 | 32 | 20.1 | 20.8 | 20.8 |
2 | 26 | 16.4 | 16.9 | 37.7 | |
3 | 59 | 37.1 | 38.3 | 76.0 | |
4 | 37 | 23.3 | 24.0 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | 1 | 2 | 1.3 | 1.3 | 1.3 |
2 | 34 | 21.4 | 22.1 | 23.4 | |
3 | 74 | 46.5 | 48.1 | 71.4 | |
4 | 44 | 27.7 | 28.6 | 100.0 | |
Ogółem | 154 | 96.9 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 5 | 3.1 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | 1 | 13 | 8.2 | 11.9 | 11.9 |
2 | 53 | 33.3 | 48.6 | 60.6 | |
3 | 34 | 21.4 | 31.2 | 91.7 | |
4 | 7 | 4.4 | 6.4 | 98.2 | |
5 | 2 | 1.3 | 1.8 | 100.0 | |
Ogółem | 109 | 68.6 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 50 | 31.4 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||
Częstość | Procent | Procent ważnych | Procent skumulowany | ||
Ważne | 1 | 50 | 31.4 | 45.9 | 45.9 |
2 | 33 | 20.8 | 30.3 | 76.1 | |
3 | 14 | 8.8 | 12.8 | 89.0 | |
4 | 9 | 5.7 | 8.3 | 97.2 | |
5 | 3 | 1.9 | 2.8 | 100.0 | |
Ogółem | 109 | 68.6 | 100.0 | ||
Braki danych | Systemowe braki danych | 50 | 31.4 | ||
Ogółem | 159 | 100.0 | |||